logo Facebook
Fantazie je důležitější než informace. Až na výjimky …

UPC propojuje své středoevropské trhy, spouští na nich novou reklamní kampaň

07. září 2017 06:00 / autor: Vojtěch Berka

UPC mění identitu. Společnost v úterý představila nové logo pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Polsko. Odstartovala také kampaň se sloganem „Užijte si každý moment.“ Tyto kroky jsou součástí snahy UPC konsolidovat své evropské trhy, která oficiálně probíhá už od března. UPC tím navazuje na úspěšné propojení české a slovenské pobočky, které proběhlo během roku 2016.

Hlavním lákadlem kampaně je nová nabídka Happy Home. Ta nabízí především novou základní rychlost 500 mb/s, 160 programů kabelové televize, službu 7-denního Zpětného zhlédnutí, mobilní televizi Horizon Go, či videotéku MyPrime s nabídkou více než 2 tisíců titulů.

„Nadále budeme budovat sub-brandy,“ řekl k rozvrstvenosti jednotlivých služeb Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika. Dobré jméno jednotlivých služeb, bez výslovného napojení na UPC v titulu, podle něj může do budoucna pomoci při spolupráci s jinými firmami a zároveň je hodnotou samou o sobě.

Miller také prohlásil, že spolupráce s Netflixem je, i přes drobná zaškobrtnutí, stále v plánu. „Byly doby, kdy jsme nevěděli, co s Netflixem dělat,“ podotknul Miller s tím, že datová náročnost filmové půjčovny byla pro UPC dlouho problémem. Nyní však společnost jasno: „Chceme, aby lidé šli na Netflix přes UPC.“ Firma proto v současnosti vyjednává o vysílacích právech.

Československá UPC pokrývá v současnosti přes 2 milióny domácností a obsluhuje přes 800 000 zákazníků.